Tuesday, February 22, 2011

BAIK-BAIK SAYANG

LAGU NIH DITUJUKAN KHAS BUAT 
MAK DAN AYAH,SUAMIKU ,
KELUARGAKU DAN SAHABAT2 TERCINTA.
SAYA SUKE LG NIH...BERMAKNA BG SY..
 PE2 PON,SEBELUM BACE LIRIK NIH, SILALAH  CLICK BUTANG PLAY DIBAWAH NI YER
AGAR ANDA LBH TERHIBUR...=)...


 

Thursday, February 17, 2011

KuatKAn akU Ya AllaH..

Tanggungjawab menjadi seorang pendidik memang mencabar..tahniah para pendidik kerana tabah dan ikhlas mendidik..smg anak2 kite pd masa akan datang menghargai dan menghormati pendidik mereka..hanya Allah dapat membalas pengorbananmu..

Wednesday, February 16, 2011

TeRiMa Kasih SayanG..

Erm tu lah antara buku2 yang telah dihadiahkan oleh suami ku kepadaku..Novel pon ade tp masih xtertangkap lg gambarnyer...Tp ape yg paling bernilai disitu ialah keSemua buku yang dihadiahinye mmg menarik dan memberi kesan dalam hidup ku..akan kuambil pengajaran dan ilmu yg berada di dada buku itu...

Pe2 pon....Kawan2 semua,bolehlah dapatkan buku2 mcm dlm gambo atas tuh..xpon pinjam je kat Sy..xrugi Membace..Buku Diari Hamil tuh,bkn bermaksd sy dh ade isi tau..masih menanti rezeki tuh dtg..Doa2kan la ye kwn2..=)

Kepada suamiku..Terima kasih kerana sudi mengambilku sebagai permaisuri hatimu..Bimbinglah aku utk menjadi isteri yg sejuk di matamu..

Lagu~....

Adam dan Hawa diciptakanNya
Disemai rasa kasih sayang
Agar bersemi ketenangan
Dan kedamaian di hati

Ku harap hanya keikhlasan
Dan ku rindukan keramahan
Aku inginkan kemesraan
Berkekalan berpanjangan

Mengasihimu, dikasihi
Menyayangimu, disayangi
Merindui dan dirindui
Saling mengerti di hati 
 ~.....

Tuesday, February 1, 2011

Saya Dan Cikgu....=)

hehe..apakah yang sy pos nih ye...pepepun,ni hasil permintaan my x-rumet..nak sgt tengok jadual mengaja saye..so sy design khas utk tini n faz juga pd sesiape yg boring2 nk kol sy,leh la time sy xde kelas r pas waktu bekerja..kalo suami pon nak tau time wifenye free,ayg tampal kat dinding umah je la ye bang..hehe
time keje sy from 7.30am-2.30pm ..balik umah,terus masak,makan,kemas..then barulah berehat2 sambil menonton r surfing..dan paling menyeksakan..menunggu suami pulang keje lambat......uwaaa.....
Ya Allah,tabahkan hatiku menanti suami pulang Ya Allah..=)