Friday, July 23, 2010

Jom Men Teka Teki......

Boring2 ni jom kite Uji minda Kite dgN tEKA_TEKI...XTAU LA tEKA TEKI mEMbINA kE X??HAHAHA..seLamat Mencube....


1. Apabila ditarik yang diatas gembira dan yang di bawah merana. Apakah ia?

2.Kereta dengan motor, mana lebih tua?
3.
Antara huruf A hingga Z,banyak-banyak huruf tu..mane huruf yang boleh kahwin????Hehe

4. Bagaimana nak bezakan ikan betina ngan ikan jantan?

5.Mana lagi tua, motorsikal ke kereta?

6) Kenapa anjing kencing angkat sebelah kaki

7.Burung apakah yang boleh berdiri, boleh baring tetapi tak boleh duduk?

8.Dalam banyak-banyak cecair, cecair apakah yang akan menjadi beku apabila dipanaskan?

9.Bila gajah jadi ayam, lalu singa jadi ayam,dan kambing jadi ayam. maka ayam menjadi apa?

10. Ada satu benda, kita berdiri dia baring, kita baring dia berdiri tapi bila kita jalan dia pun ikut sama. Nak tinggal tak boleh pulak tu.


Jom KIteTgk JawaPnnYer(Kecik je Kat bawah tuh..supaye korang xtiru jawapan) haha...Jeng..Jeng..Jeng..
.




1.Pengail yang dapat ikan.
2.
motor jawapannya ,sebab motor pakai tongkat...
3.jawapannya ialah...huruf i ngan u lerrr..hehehehehe.nih antara
pasangan bercinta hehehehe
4.
Ikan betina - ikan duyung, ikan jantan - ikan bakar, mana ada pompuan nama BAKAR
5.M.otorsikal......sebab dia pakai tongkat
6.Sebab kalau dia angkat dua kaki, dia jatuh sebab tulah dia angkat
sebelah aje.
7.
Penguin
8.
Telur
9.
Ayam jadi banyaklah bilangannya.
10.
Tapak kaki kitalah

Ni hasil koleksi dr plbagai sumber..k..tata..

No comments:

Post a Comment