Thursday, July 22, 2010

AjO TusyeN

Senangnye budak2 sekarang..nak Tuntut Ilmu,Cikgu yang Dtg Umah..Xmacam Zaman kite dulu..nak p tusyen..terpakSe jalan Jauh2..bawe Buku Berat2..

Al-KisaHnye Bermula..Kembali Menjadi Cikgu Setelah menamatkan PerkhidmataN Sbg Guru Sandaran Tidak Terlatih(GSTT) di SPI(St. Paul Institution)..aku Start jadi Cikgu Tusyen awaI bUlan 7 ri tuh..Home tusyen..

First time sampai umah diorg..rase pelik je..maklumlah first time jadi CikGu tuSyen p umah org nih..Walopon agak jauh dr umah aku,dgn risiko Pulang sorg pd malam Ari dan bayaran yanG xseberape...Aku diUsahakan jgk..bg aku,byk perkare baik yg TersiRat aku dapat dr situ..Semoge Dapat Keberkatan..

Mengendong2 aku membawa buku2 rujukan utk mengajar dak2 ni..aja 4 subject..BM,Bi,Sc  dan lMath..student 3 org je..2org sek men..sorang sek rendah..Pas Abes Satu kelas je..aku dah rase macam dah xnak ngaja lg..student aku dok pandang mcm xmengerti..siap kate aku garang lak tuh..HuHu..tp lame2,skrg dh Rase Makin ok..Dah Mula Rase Seronok..Dah Mula rase Mesra..jd Aku berhasrat Utk teruskannye sbelm Aku kawen nih..

Aku harap aku dpt mengaja Diorg ngn Baik..semoge Ilmu tuh Melekat dalam Kepala oTak diorg tuh..hehe..dan sepatutnye melekat gak Dalam kepale hotak aku nih..huhu

Oklah..next time tulis lg kalo ade mase lapang..Thnx to miNN and Tini yang kadang2 ade teman aku P tusyen dan Ade gak Tlg aku memahamkan Pelajaran Pada dak2 nih..tata..SALAM..

No comments:

Post a Comment