Thursday, July 8, 2010

SeteLah SeminggU di Tempat Keje BAru...ATMA

Erm..dah seminggu pon aku keje kat AtMA UKM nih sebagai pembantu penyelidik kepada dato zawiyah baba utk projek yang berkaitan sejarah melayu..tp Hasil keje aku masih xnampak..hasil yg aku dpt..blog ni lah..hahaha..Dah la terkial2 xtau mcm mane nk login,dengn lupe paswod la..mcm2..huhuhu..

Bos lak cuti seminggu..anak die kawen..Alamat bilik ni dah jadi mcm bilik sendri la plk..makan dlm bilik,tdo dlm bilik,ceting dlm bilik dn macam2 perkare lagho lg yg aku dah wat di dalam bilik nih..hehhehe..

Esok aku nk balik serting dh..nak siapkan brg2 hantaran kat rumah tuh yg xsiap lg. Maklumlah..xlame lg dh nk bergelar isteri org..hehe..Bersediakah aku???..takot aku nk jawb..huhuhu..Semoge aku bersedia utk menjalani kehidupan yang aku xpasti lagi nih..doakan Aku kekal bahagia dengan bakal suami aku tuh ek..

Kla..nak stadi sikit..malam kang nk ngajo plk..hehehe.k,tatatititutu...wassalam..

No comments:

Post a Comment